"ההתנצלות" של אל על: "לא הטלנו אשם בציבור החרדי; נפצה בכרטיסים לאירופה"

איתי גדסי 2 Comment on "ההתנצלות" של אל על: "לא הטלנו אשם בציבור החרדי; נפצה בכרטיסים לאירופה"

ככה לא מתנצלים: עם גיבוי מלא לצוות הטיסה וללא התייחסות לטענות הנוסעים כי הוטעו בשעות שחלפו עד להמראה, מוציאה 'אל על' מכתב התנצלות מתחמק: "אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה" | וגם, החברה הודיעה: "נוכח אי הנוחות – יוענקו כרטיסי טיסה לאירופה לכלל הנוסעים"

מטוס 'אל על' | אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משבר "אל על" לא תם. לאחר שטענו בחברה כי היתה אלימות על הטיסה, היום (שני) מפרסמת החברה הודעת התנצלות בפני הנוסעים ומודיעה כי תעניק כרטיסים לאירופה כפיצוי על עגמת הנפש בטיסה.

במכתב, לא מתייחסת החברה לטענות נוסעים בדבר הודעות שקריות שהשמיע צוות המטוס בפני הנוסעים, טרם הטיסה. "אל על מוצאת לנכון לחזור ולהבהיר כפי שכבר הבהירה בהודעה לתקשורת ביום 19 נובמבר כי היא לא הטילה אשם בציבור החילוני, הדתי או החרדי באירועים עליהם דווח", פתחה החברה את מכתב ההתנצלות ואמרה: "כל פרסום אחר לא נעשה על דעת אל על".

אל על

לדברי החברה: "אל על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר או לאום כלשהו. הנהלת אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה זו באופן מעורר הערכה".

לסיום הודיעה החברה כי לנוסעים בטיסה, יוענקו כרטיסי טיסה, הלוך ושוב, לאירופה: "אל על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלו ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי הטיסה נוכח אי הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הבנתם, אללעל לא מטילה אשמה בציבור החילוני!!!!!!!! ואלללעל מגבה את צוות הקרקע והאוויר שפעלו באופן מעורר השתאות שאיחרו בשלוש שעות עם תירוצים של שלג שמשום מה לא גרמו לנוסעים לאחר ועם התנהלות מופתית של צוות האויר ששיקר על הנוסעים ולא נתן להם לרדת בניו יורק

  2. 1

    אל על צריכה לפצות את כלל שומרי השבת שמצאו עצמם נפגעים ממסע השמצה ציני שניהלה החברה…